آ

  • آموزش ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]

  • آموزش مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • آموزش زبان انگلیسی مرور سیستماتیک کاربست وب‌کوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]

  • آموزش سنتی مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]

  • آموزش مجازی بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]

  • آموزش هوشمند فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]

ا

  • ابتدایی تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

  • اثربخشی اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

  • استقرار بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]

  • امکان سنجی بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]

  • اینترنت اشیاء فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]

  • انگیزش تحصیلی تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

  • انگیزه تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • انیمیشن داستانی تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

ب

  • بازی دیجیتال مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]

  • بازی‌ غیر دیجیتال مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]

  • برنامه مداخله اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

پ

  • پدیدارشناسی تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

  • پژوهش کیفی تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

ت

  • تجارب یادگیری رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]

  • تجارب زیسته تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

  • تدریس کارگاهی تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • تسهیل عملکرد یادگیری ارزیابی عملکرد سیستم های خبره در کتاب درسی دانشگاهی وب محور و تاثیر آن بر تسهیل عملکرد یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 146-171]

  • تعهد سازمانی بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]

  • تفکر انتقادی رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]

  • تفکر طراحی تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

  • تفکر طراحی در آموزش تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

  • تکنیک استاپ موشن بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

  • تکنولوژی های نوین ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]

  • توانمندی‌ها تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگی‌های مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]

  • تئاتر نمایشی تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

چ

  • چارچوب اجتماع کاوشگر تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]

  • چالش ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]

ح

  • حضور عاطفی تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]

  • حل خلاق مسئله تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

د

  • دانش آموزان تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

  • دانش آموزان تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

  • دانش‌آموزان بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

  • دبیرستان بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]

  • درس ریاضی اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

  • درس علوم تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

ر

  • رشد اجتماعی تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

  • رضایت شغلی بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]

  • رهبری اصیل بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]

  • روبریک بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

  • روش کلایزی تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

س

  • سازنده گرایی رابطه سازنده گرایی و موفقیت در یادگیری برخط با متغیرهای میانجی تعهد دانشجویان،آمادگی و جو یادگیری برخط [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 60-81]

  • سرزندگی تحصیلی رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]

  • سرزندگی تحصیلی تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

  • سرمایه روان‌شناختی رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]

  • سیستم خبره ارزیابی عملکرد سیستم های خبره در کتاب درسی دانشگاهی وب محور و تاثیر آن بر تسهیل عملکرد یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 146-171]

  • سطوح یادگیری تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

ش

  • شایستگی‌ها تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگی‌های مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

ع

  • عصر دیجیتال تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگی‌های مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]

  • علوم تجربی تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • عناصر برنامه درسی ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]

ف

  • فراترکیب فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]

  • فرایند آبکاری بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

  • فرهنگ سازمانی واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]

  • فضای مجازی بررسی میزان و نوع استفاده دانش‌آموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]

  • فضای مجازی ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

ک

  • کتاب درسی دانشگاهی وب محور ارزیابی عملکرد سیستم های خبره در کتاب درسی دانشگاهی وب محور و تاثیر آن بر تسهیل عملکرد یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 146-171]

  • کووید-19 رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی‌ سرمایه روان‌شناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]

م

  • محتوایی الکترونیکی تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • مدیران مدارس تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگی‌های مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]

  • مرور ارزیابانه مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • مرور سیستماتیک مرور سیستماتیک کاربست وب‌کوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]

  • معلمان ابتدایی واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]

  • معلمان ریاضی اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]

  • مفهوم پردازی تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

  • مهارت استدلال علمی بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]

  • مولفه‌های فرهنگ سازمانی واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]

ن

  • نشاط اجتماعی تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]

  • نقشه مفهومی تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]

و

  • وب‌کوئست مرور سیستماتیک کاربست وب‌کوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]

ه

  • هوش مصنوعی فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیط‌های آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]

  • هوش‌مصنوعی مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

ی

  • یادداری تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • یادگیری ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]

  • یادگیری تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • یادگیری تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]

  • یادگیری مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • یادگیری تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]

  • یادگیری تلفیقی تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]

  • یادگیری ریاضی مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی‌ غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]

  • یادگیری زبان انگلیسی مرور سیستماتیک کاربست وب‌کوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]

  • یادگیری سیار تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • یادگیری ضمنی واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]

  • یادگیری مادم‌العمر ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]

  • یادگیری مبتنی بر بازی تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • یادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانش‌آموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]

  • یادگیری.مرور ارزیابانه مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش ‌مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]

  • یادگیری مشارکتی آنلاین تاثیریادگیری مشارکتی آنلاین بر سطوح یادگیری شناختی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهرستان گرگا [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 30-59]

  • یادگیرنده‌محوری تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]

login