آموزش
ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]
آموزش
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
آموزش زبان انگلیسی
مرور سیستماتیک کاربست وبکوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]
آموزش سنتی
مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]
آموزش مجازی
بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]
آموزش هوشمند
فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]
ا
ابتدایی
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]
اثربخشی
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
استقرار
بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]
امکان سنجی
بررسی و امکان سنجی استقرار سیستم آموزش مجازی در مدارس متوسطه دوم شهر کرمانشاه [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 106-122]
اینترنت اشیاء
فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]
انگیزش تحصیلی
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]
انگیزه
تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]
انیمیشن داستانی
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]
ب
بازی دیجیتال
مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]
بازی غیر دیجیتال
مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]
برنامه مداخله
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
پ
پدیدارشناسی
تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]
پژوهش کیفی
تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]
ت
تجارب یادگیری
رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]
تجارب زیسته
تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]
تدریس کارگاهی
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
تسهیل عملکرد یادگیری
ارزیابی عملکرد سیستم های خبره در کتاب درسی دانشگاهی وب محور و تاثیر آن بر تسهیل عملکرد یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 146-171]
تعهد سازمانی
بررسی رابطه رهبری اصیل و تعهد سازمانی با متغیر میانجی رضایت شغلی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 12-29]
تفکر انتقادی
رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]
تفکر طراحی
تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]
تفکر طراحی در آموزش
تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]
تکنیک استاپ موشن
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
تکنولوژی های نوین
ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]
توانمندیها
تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگیهای مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]
تئاتر نمایشی
تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]
چ
چارچوب اجتماع کاوشگر
تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]
چالش
ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]
ح
حضور عاطفی
تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]
حل خلاق مسئله
تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]
شایستگیها
تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگیهای مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]
شبکههای اجتماعی
بررسی میزان و نوع استفاده دانشآموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]
ع
عصر دیجیتال
تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگیهای مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]
علوم تجربی
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
عناصر برنامه درسی
ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]
ف
فراترکیب
فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]
فرایند آبکاری
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
فرهنگ سازمانی
واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]
فضای مجازی
بررسی میزان و نوع استفاده دانشآموزان متوسطه از فضای مجازی: مورد مطالعه استان همدان [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 64-82]
فضای مجازی
ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]
فناوری اطلاعات و ارتباطات
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
ک
کتاب درسی دانشگاهی وب محور
ارزیابی عملکرد سیستم های خبره در کتاب درسی دانشگاهی وب محور و تاثیر آن بر تسهیل عملکرد یادگیری [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 146-171]
کووید-19
رابطه سرزندگی تحصیلی و تجارب یادگیری با تفکر انتقادی دانشجویان در دوره کووید 19: نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 84-104]
م
محتوایی الکترونیکی
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
مدیران مدارس
تدوین الگویی در جهت شناخت شایستگیهای مدیران مدارس در عصر دیجیتال [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 36-84]
مرور ارزیابانه
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
مرور سیستماتیک
مرور سیستماتیک کاربست وبکوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]
معلمان ابتدایی
واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]
معلمان ریاضی
اثربخشی برنامه مداخله استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس ریاضی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 40-57]
مفهوم پردازی
تحلیلی بر مفهوم تفکر طراحی و ضرورت آن در آموزش [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 10-35]
مهارت استدلال علمی
بررسی میزان تأثیر استفاده از تکنیک استاپ موشن در بهبود کیفیت استدلال ورزی علمی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 10-38]
مولفههای فرهنگ سازمانی
واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]
ن
نشاط اجتماعی
تاثیر تکنیک تئاتر نمایشی بر سرزندگی تحصیلی، نشاط و رشد اجتماعی دانش آموزان ابتدائی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 120-139]
نقشه مفهومی
تحلیل پدیدارشناسانه تجارب زیسته معلمان از تدریس به کمک نقشه مفهومی [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 104-133]
و
وبکوئست
مرور سیستماتیک کاربست وبکوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]
ه
هوش مصنوعی
فراترکیب کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 134-165]
هوشمصنوعی
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
ی
یادداری
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
یادگیری
ترند تکنولوژی های نوین در یادگیری و تدریس، با تاکید بر چالش ها و سیاست های مورد نیاز در عصر پساکرونا [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 106-128]
یادگیری
تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]
یادگیری
تاثیر محتوایی الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس علوم تجربی پایه ی چهارم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 86-105]
یادگیری
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]
یادگیری
تاثیر روش انیمیشن داستانی بر انگیزش تحصیلی و یادگیری درس فارسی دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 140-160]
یادگیری تلفیقی
تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور عاطفی دانش آموزان دوره ابتدایی در درس علوم [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 48-63]
یادگیری ریاضی
مقایسه تاثیر آموزش به روش بازی غیر دیجیتال، بازی دیجیتال و روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان پایه سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 21، 1402، صفحه 124-145]
یادگیری زبان انگلیسی
مرور سیستماتیک کاربست وبکوئست در یادگیری زبان انگلیسی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 58-83]
یادگیری سیار
تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]
یادگیری ضمنی
واکاوی رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری ضمنی دوران کرونا در نظام آموزش و پرورش (مطالعه موردی: معلمان مدارس ابتدایی) [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 130-146]
یادگیری مادمالعمر
ارائه چارچوبی برای عناصر برنامه درسی مبتنی بر یادگیری مادالعمر با استفاده ظرفیت فضاهای مجازی [دوره 6، شماره 19، 1402، صفحه 8-46]
یادگیری مبتنی بر بازی
تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]
یادگیری مبتنی بر بازی تلفن همراه
تأثیر بازی مبتنی بر تلفن همراه بر میزان یادگیری و انگیزه دانشآموزان در درس کار و فناوری [دوره 6، شماره 20، 1402، صفحه 82-103]
یادگیری.مرور ارزیابانه
مروری ارزیابانه بر کاربرد هوش مصنوعی در آموزش عمومی [دوره 6، شماره 22، 1402، صفحه 84-119]